Stepper – zašto vrijedi na njemu vježbati?

Stepper – zašto vrijedi na njemu vježbati?

Upoznajte prednosti vrlo efektivnog, ali u Poljskoj malo popularnog uređaja za vježbanje cardio – steppera - te saznajte kako pomoću njega modelirati noge.

Kada pišemo o vježbama za stepper, treba početi od preciziranja što je to sam stepper. Mnoge osobe pogrešno zovu stepper obični step koji se koristi pri nekim grupnim vježbama fitness. Stepper je jedan od uređaja koji se nalazi u teretani koji pomaže u paljenju nepotrebne masti u okolici gležnjeva, noga i udova, te ih lijepo modelirati. Iako se vježbe na stepperu čine jako jednostavne, treba reći da već nakon 15 minuta intenzivnog vježbanja na njemu je čovjek mokar od znoja.

Vježbe na stepperu nisu nikakva filozofija. Njihov princip je pritiskanje stopala prema podu slično kao u slučaju penjanja se na stepenice. Ali treba znati da na tržištu imamo nekoliko vrsta steppera. Napr. takvi koji osim nogu, angažiraju također ruke i takve koji omogućuju napr. okretanje cijelog tijela. Naći ćemo također mini verzije steppera koje se sastoje samo od dva pedala. Takve verzije mini možete držati čak i u maloj spavaćoj sobi u kojoj nema mjesta za biciklo ili orbitrek.

Ako želimo vježbati na stepperu trebamo poštovati osnovna pravila njegove uporabe. Kao prvo svako vježbanje na stepperu počinjemo od oko 10 minuta zagrijavanja. Možemo skakati dižući ruke ili otići na intenzivno trčanje. Dalje trebamo početi s vježabnjem na stepperu, pamteći o stajanju uspravno i dubokom disanju. Nakon oko 15 minuta intenzivnog vježbanja trebamo početi s lakšim vježbama oko 10 minuta i sve završavamo rastezanjem mišića.