Aerobik ili teretana – što izabrati?

Aerobik ili teretana – što izabrati?

Ako nam nije dovoljan jogging, biciklizam ili druga forma individualne rekreacije, vrijedi razmisliti o profesionalnijem pristupu prema brizi o kondiciji.

Aerobik je savršen što se tiče poboljšanja opće fizičke kondicije – dinamične vježbe ubrzavaju rad srca, podržavaju sustav disanja i cirkulaciju. Vježbanje u skupini pod budnim okom trenera ima dodatno motivirajuće značenje. Za sat vremena intenzivnog treninga je moguće potrošiti čak 300-400 kalorija.

Osim nesumnjivih prednosti aerobik ima i svoje mane. Najbolji rezultati oblikovanja tijela su vidljivi na početku – s vremenom se organizam privikava na napor i sporije spaljuje masno tkivo. Osim toga iste vježbe koje izvodi cijela skupina – nije dobro za posvećivanje odgovarajućeg vremena za formiranje pojedinih dijelova tijela. Svaki ima drugačiju gradnju i treba odabrati individualno za sebe odabrane treniong da bi dobio najbolje rezultate.
 

I ovdje če biti idealna teretana. Na odgovarajući način izabran trenerom set vježbi će dozvoliti da se fokusiramo na dijelove tijela koji nas zanimaju i razvit ćemo mišiće koje normalno ne koristimo i koji imaju dobar utjecaj na odgovarajuće držanje cijelog tijela (napr. mišići leđa). Osim toga rad s opterećenjem ima dodatnu prednost da stalno možemo povećavati opterećenje ili povećavati broj serija i time dajemo organizmu nove ciljeve. Razvoj mišićne mase je dobar za metabolizam i što je za to vezano brže spaljivanje masnog tkiva.
 

Trening u teretani ima dobar utjecaj za jačanje kože, kada tijelo nakon početnog skidanja prekomjernih kilograma počinje gubiti elastičnost. Osim toga – se ne moramo prilagođavati skupini i možemo si organizirati vježbe u za nas odgovarajuće vrijeme.

Aerobik jamči brzo početno gubljenje tjelesne težine i opće poboljšanje kondicije, ali da bi stekli trajne efekte i zadovoljavajući izgled tijela neophodno će biti dopuna treninga odgovarajućim setom vježbi.