Kako se učinkovito motivirati za vježbanje?

Kako se učinkovito motivirati za vježbanje?

Želite početi vježbati, ali ne možete u sebi naći potrebnu motivaciju za trening? Predstavljamo nekoliko jednostavnih trikova kako povećati njezinu razinu!

Motivacija dolazi i odlazi a cijeli ključ do uspjeha treninga je u sistematičnosti. Kako dakle u sebi probuditi motivaciju i održati je na takvoj razini da bez većih prepreka steknete formu i lijepo tijelo? Evo naših prijedloga:

1. Uložite u treninge

Ništa ne motivira na vježbanje toliko kao... ulaganje u njih teško zarađenog novca. Ako želimo biti sigurni da ćemo vježbati, ali naša razina motivacije je iznenađujuće niska, kupimo vremenski ograničenu ulaznicu za teretanu ili koristimo usluge privatnog trenera. Vrijedi također kupiti profesionalnu opremu za vježbanje. Postoji velika vjerojatnost da za taj cilj namijenjen novac će Vas motivirati na to da ne promašite ni jedan trening koji smo morali debelo platiti.

2. Odredite si cilj

Prije odlaska na trening promislite točno zašto to želite uopće raditi. Kada odgovorite na to ključno pitanje, nastojite vizualizirati u mašti trenutak, kada postižemo odabran cilj. Vrijedi isto tako zapisati naš cilj i za njega vezane asocijacije i osjećaje u te bilješke u trenutcima kada će nas motivacija polako napuštati.

3. Pozovite poznanike na vježbanje

Ništa ne motivira toliko kao što je dobro društvo. Tada čak i težak trening postaje lakši i jednostavno nismo toliko skloni da ga propustimo. Dakle ako Vam je stalo do efektivnog spaljivanja nepotrebnih kalorija ili poboljšanja izgleda, pamtite da na zajednički fitness ili u teretanu dovedete barem jednog poznanika.

4. Uključite glazbu

Motivirajuće djelovanje glazbe na organizam je znanstveno potvrđeno. Zato ako u sebi ne možete naći snagu za to da bi otišli u teretanu ili trčanje, vrijedi uključiti motivirajući glazbeni mix, najbolje s isto tako motivirajućim tekstom koji ćete uspješno naći na Internetu.