Kako trenirati bez napuštanja doma?

Kako trenirati bez napuštanja doma?

Nastala je moda na zdravu prehranu i šport. Žene u borbi za lijepim tijelom često odaberu fitness. Kako vježbati kod kuće?

U današnjem užurbanom svijetu nemamo uvijek vremena za pohađanje profesionalnih treninga. Tada smo obvezni doći na vježbanje u određeno vrijeme, što zahtijeva putovanje na mjesto i povratak. Ponekad dakle napuštamo trening - zbog umora, ili jednostavno manjka vremena. Međutim, možemo vježbati kod kuće!

Kako to učiniti? Možemo koristiti filmove s vježbama koje se mogu naći na internetu ili naprosto isplanirati vježbanje za naredne dane. Važna je dosljednost - vježbanju kod kuće ne bi trebalo nikakvih isprika! Na kraju, tu štedimo vrijeme i novac.

Što vježbe mogu učiniti?

1. Najbolje je početi s istezanjem svih dijelova tijela. Usredotočimo se ponajprije na rukama i nogama, gdje postoje mnoge vrste mišića. Ovako pripremljeni za vježbanje možemo smanjiti rizik boli mišića.

2. Razmislimo je li nama cilj unaprijediti opće stanje, ili želimo raditi na određenim područjima tijela - onda treba se na njima posebno fokusirati. Evo je uzorak vježba:

- TRBUH: najbolji trening za jačanje trbuha je "Aerobna Weiderova 6". Vježbe trebju trajati 25 minuta i moraju biti uzastopni - sve njih šest jedna za drugom pa opet iznova.

- STRAŽNJICA: da bi ju lijepo modelirati, radimo tradicionalne čučnjeve ili čučanj na jednoj nozi. Ležeći na leđima sa savijena koljena, dižemo kukove gore i nategnemo mišiće stražnjice (izdržite samo 5 sekundi, i vježbu ponovite 15 puta u 1. kolu, i na kraju provedbe od 5 do 10 serija), a zatim okrenimo se na trbuh i ležeći stavimo ruke pod bradu, dižemo ravno istegnute noge, pokušavajući ih zadržati gore 5 sekundi (od 5 do 10 serija, 15 vježbi svaka).

- POPRSJE: da bude čvrsto, treba ojačati mišiće - radimo sklekove za žene, sklopimo ruke kao za molitvu, i uz svu silu pritiskamo jednu dlan do druge (ponovimo vježbu 30 puta), vježbamo takozvane "leptire" i koristimo utege.

- LIJEPO GRAƉENE NOGE: radimo čučnjeve, škare, poluškare, iskorake, uspon na nožnim prstima i ljuljačke (po mogućnosti s utezima).

- RUKE: za vježbanje mišića ruka najbolje je koristiti utege, izvoditi sklekove (muške i ženske) i dizati napete ruke (dlanovi okrenuti prema gore,prste prema vratu) u serijama po 10 puta, kao da svladamo ogroman otpor.