Kako se nositi s živciranjem?

Kako se nositi s živciranjem?

Maštate o stoičkom miru? Danas je taj stav, iako mnogo poštovan, vrlo težak za postići. Unatoč svemu, vrijedno je probati, jer stres ne smije preuzeti kontrolu nad našim životima.

Dišite - to stvarno pomaže

Dišemo automatski, bez potpunog fokusiranja na ovu ključnu funkciju u životu. Nismo naučeni da svjesno dišemo, što bi nas ispunjavalo dobrom energijom i poboljšalo kvalitetu življenja. Umjesto toga, naše je disanje plitko, nepravilnog oblika i ne daje nam onoliko koliko daje duboko, svjesno disanje. A u stresnim trenutcima nam se događa i to da zadržimo dah. Ovo je vrlo loša navika, onda bismo trebali učiniti upravo suprotno, naime, polako i pažljivo udisati zrak u naša pluća. Na taj način, nakon nekog vremena mi ćemo se osjećati smirenije, jer napetost se neće akumulirati u tijelu. Ritmičko disanje poboljšava funkciju mozga i smiruje srce.

Posegnite za biljem

Para od lavande ili čaj od melise, ako imamo vremena pripremiti ih, sigurno će pomoći da se smanji napetost. Nekoliko trenutaka u stolici sa šalicom bilja i uz opuštajuću glazbu nije gubljenje vremena, nego metoda za smiravanje i sredjivanje misli.

Potrčite ili idite u šetnju

Sport je najbolji način za pražnjenje emocija. Bez obzira da li imate najstresniji dan iza vas, ili tek dolazi, obucite tenisice i izađite iz kuće da prozračite pluća. Dugo trčanje, hodanje, vožnja biciklom - bez troškova i planiranja postaje instant lijek za nervozu.

Čelične živce gradite svaki dan

Na djelovanje stresa može se nešto očvrsnuti. Dakako, to je stvar istovremenog djelovanja različitih čimbenika, počevši od prehrane, a završavajući se međuljudskim odnosima. Prvo, dakle, jesti bolje. Kavu zamjenite za bilje i čaj, pijte puno vode, jedite namirnice bogate magnezijem i vitaminima B skupine, koje pozitivno utječu na rad mozga. Izbjegavajte pušenje cigareta, jer samo privremeno smanjuju stres. Nakon trčanja ili biciklizma, prakticirajte jogu. Joga pomaže da se oslobodimo stresa, kontroliramo svoje misli i kontroliramo svoje disanje. Također se povećavaju mentalne performanse i analgetika. Pazite i na odgovarajuće dugo spavanje. Pokušajte leći u krevet i ustajati u sličnim vremenima kako bi izbjegli iritaciju ili glavobolju uzrokovanu prekratkim ili predugim odmorom. Relaksaciju će vam dati i masaža, topla kupka ili kućni spa.