Aerobna Weiderova 6 – način na lijep trbuh

Aerobna Weiderova 6 – način na lijep trbuh

Upoznajte učinkovit način za idealno isklesan trbuh! Ako je Vaš san lijepi trbuh s mišićima, radite Aeobbnu Weiderovu 6!

To je set vježbi koje će pomoći isklesati i pojačati trbušne mišiće. Kako sam naziv govori, vježbi ima točno šest. Princip im je da se izvode bez pauzi za olabavljenje trbušnih mišića, što nije jednostavno. U svakoj vježbi zaustavljamo trbuh na tri sekunde u trenutku najveće napetosti mišića. Iskreno govoreći, arobna Weiderova 6 zahtijeva od osoba koja vježba veliko angažiranje i iskustvo da bi je mogao napraviti bez prepreka. Treba pamtiti da sve vježbe koje smo opisali dolje treba izvoditi na ravnoj podlozi.


Vježba br. 1

Ležimo na leđima. Ruke stavljamo duž tijela. Dižemo grudni koš pazeći da ne bi podigli od podloge donji dio leđa. Podižemo savijenu nogu u koljenu za 90 stupnjeva gore, dok nam ud ne stvori s donjim dijelom leđa kut 90 stupnjeva. U tom trenutku hvatamo koljeno i držimo 3 sekunde. Vraćamo se u ležeći položaj sa spuštenim grudnim košem i ponavljamo vježbu s drugom nogom.

Vježba br. 2

Ista vježba kao što je prethodna s tom razlikom da pri njezinom izvođenju dižemo istovremeno obje noge.

Vježba br. 3

Vježba skoro ista kao 1 s tom razlikom da ruke umjesto stavljanja duž tijela stavljamo na vrat.

Vježba br. 4

Spojene vježbe 2 i 3: pri izvođenju vježbe dižemo obje noge i ruke stavljamo na vrat.

Vježba br. 5

Ruka ostaju na vratu. Dižemo grudni koš. Dižemo naizmjenično jednu i drugu nogu, kao u vježbi br. 1 i 3. U ovom slučaju ne zadržavamo nogu pri maksimalnoj napetosti mišića, ali nastojimo da radimo biciklo/škare. Noge mijenjamo oko 5-15 puta.

Vježba br. 6

Dižemo grudni koš i obje ravne noge. Pridržavamo 3 sekunde.